Lees hier de ervaringen van cliënten, eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.
Warme groet Bianca
Ik heb de matrix methode en de aanpak van vast zittende pijnlijke emoties bij Bianca erg prettig ervaren.Ik voelde me erg op mijn gemak.De eerste keer dat ik er was geweest had ik het gevoel dat ik op de maan liep Er was een last van me af gevallen en het mooie van alles is dat ik het zelf had gedaan.. Je hoeft niet diep te graven in je verleden. Ik heb veel handvaten en inzicht gekregen om mijn hoofd leeg te maken en te ervaren dat er hier door meer rust ontstaat en positiever kan kijken naar
mezelf. Bedankt Bianca voor het vertrouwen dat je mij hebt gegeven.

