Lees hier de ervaringen van cliënten, eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.
Warme groet Bianca
De aanpak van Bianca heb ik als zeer waardevol ervaren. Haar positiviteit en relativering, met behulp van de matrixmethode, heeft bij mij heel goed gewerkt. Inzien dat er zoveel rijke en goede dingen in het leven zijn waarmee onze ziel zich kan voeden. Mezelf in mijn diepste kern tegengekomen zijn heeft mij tot op heden gelukkig gemaakt en geeft mij veiligheid.
Als de zon op de bomen schijnt en er mooie kleurschakeringen ontstaan denk ik aan de naam van het bedrijf: buro KLEUR!
Elke dag de kleur te zien, dat is voor mij de uitdaging.

