Lees hier de ervaringen van cliënten, eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.
Warme groet Bianca
De sessie vond ik goed gaan, super bedankt! Ik vond het prettig gaan samen met jou. Ik ervoer je als iemand die ontwapend overkwam, dat helpt mij om mezelf over te geven. Ik ben benieuwd naar de lange termijn verandering, je gaat er meer over horen.

