Lees hier de ervaringen van cliënten, eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.
Warme groet Bianca
Onze zoon heeft de sessie als zeer prettig ervaren. Zijn spanning is niet meer zo hoog als eerder en hij is ook niet meer boos of angstig als we ergens heen gaan waar een hond is.
Helaas was er van de week in het bos een hond die richting hem kwam rennen. Hij bleef rustig en daarna een grote huilbui van spanning wat eruit moest. Daarna was hij niet bang of in de opperste alertheid de rest van de tijd in het bos. Normaal zou hij boos en bang zijn en niet meer verder willen wandelen. Hij verteld dat de poten van de honden die hij ziet, niet meer eng zijn!

