Lees hier de ervaringen van cliënten, eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.
Warme groet Bianca
Moeder A. samengesteld gezin.
Ongeveer 3 weken geleden heb ik telefonisch kontakt gehad met Bianca. Het was een prettig gesprek. Wat maakte het nou prettig......
Het gevoel dat er echt geluisterd werd, waar nodig werd een vraag gesteld om voor haar de situatie helderder te krijgen. De tips waren duidelijk, waar ik wat mee kon doen. Geen zweverig gepraat.
Al met al een fijne ervaring. Het is soms prettig om met iemand die verder van de situatie afstaat over "problemen" te praten. Vaak blijf jezelf in een kringetje draaien. Nogmaals het was heel waardevol!

