ERVARINGEN

Lees hier de ervaringen van cliënten,  eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.

Warme groet Bianca

Ervaringen

 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.217.50 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Moeder A. samengesteld gezin. Ongeveer 3 weken geleden heb ik telefonisch kontakt gehad met Bianca. Het was een prettig gesprek. Wat maakte het nou prettig...... Het gevoel dat er echt geluisterd werd, waar nodig werd een vraag gesteld om voor haar de situatie helderder te krijgen. De tips waren duidelijk, waar ik wat mee kon doen. Geen zweverig gepraat. Al met al een fijne ervaring. Het is soms prettig om met iemand die verder van de situatie afstaat over "problemen" te praten. Vaak blijf jezelf in een kringetje draaien. Nogmaals het was heel waardevol!
Even geduld...