Lees hier de ervaringen van cliënten, eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.
Warme groet Bianca
Moeder, gezin met 3 kinderen.
Bianca begeleidde mijn dochter. Zij leerde beter omgaan met de drukte in haar hoofd. Ze weet nu hoe je aan anderen je grenzen kunt aangeven en hoe anderen hun grenzen aangeven. En dat die grenzen geaccepteerd moeten worden.
Bianca betrekt het hele gezin bij de begeleiding en komt met tips en oplossingen waar het kind wat aan heeft maar die ook in de flow van het gezin passen.
We hebben de begeleiding als zeer positief ervaren. Mijn dochter kan beter met haar emoties omgaan en dit heeft een heel positief effect op het hele gezin!

