Lees hier de ervaringen van cliënten, eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.
Warme groet Bianca
Meisje (9 jaar)
ik vond het heel fijn. want ik werd heel snel boos en nu is het veel minder. En ik heb dyslectie en nu kan ik het alfabet helemaal achterste voren uit mijn hoofd.
Ik het er erg veel van geleerd.

