Lees hier de ervaringen van cliënten, eigen ervaringen mag je hier delen, anoniem.
Warme groet Bianca
Na een hele fijne intake op korte termijn een afspraak kunnen maken met Bianca voor een Matrix sessie ten behoeve van mijn zoon. De sessies zijn boven verwachting verlopen. Mijn zoon vond het prettig, heeft passende technieken geleerd wat hem helpt bij het vinden van rust in zijn hoofd. Ik ben erg tevreden over de aanpak van Bianca. Ze is betrokken, zet zich extra in, geeft fijne waardevolle adviezen en voelt je echt begrepen door Bianca. Aan de hand van haar luistert oor, inleving en deskundigheid heeft ze een op maatwerk een fijne sessie gegeven en coaching. Tevens ben ik tevreden over haar service in het stukje nazorg. Super bedankt Bianca!

